Subject: FW: Küsimus KVS § 7 kohta
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 28 May 2025 15:36:54 +0300

From: Ive Eevel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 28, 2025 3:07 PM
To: Diana Kõmmus - JUSTDIGI <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Küsimus KVS § 7 kohta

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun selgitust KVS § 7 lõikes 2 toodu kohta. Kas antud erisus kehtib ka
volikogu liikmele, kes on määratud omavalitsusele kuuluva äriühingu
nõukogu liikmeks ja on samal ajal omavalitsuse revisjonikomisjoni liige?
Kas sellisel juhul peab isik end siiski taandama, kui revisjonikomisjon
kontrollib nimetatud äriühingu tegevust või mitte?

Teine küsimus, kas ma saan õigesti aru, et olukorras, kus
revisjonikomisjoni liikme vend on olnud  äriühingu, mida
revisjonikomisojon kontrollib, kontrollitaval perioodil juhatuse liige,
peab vastav revisjonikomisjoni liige end kontrollimisest taandama?

Olen kiire vastuse eest tänulik!

Lugupidamisega

Ive Eevel
volikogu kantselei juhataja

  _____

Harku Vallavolikogu Kantselei
Tilgu tee 53, Meriküla
Harku vald
Mob: 5301 4570
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald